خرید اشتراک از پایگاه اینترنتی دی ال سل

  • 04533459102
  • 09334592731
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

مقالات عمومی

ژست‌ها و نکاتی خلاقانه برای گرفتن یک سلفی جذاب!

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

ژست‌ها و نکاتی خلاقانه برای گرفتن یک سلفی جذاب! - پایگاه اینترنتی دی ال سل

هنگام سلفی گرفتن، ژست‌ها بسیار متفاوت هستند. در اینجا چند نوع ژست و نکته برای گرفتن سلفی‌های خلاقانه‌تر و جذاب‌تر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. هنگام گرفتن یک عکس معمولی ژست‌های رایج بسیاری وجود دارد که می‌توانیم هریک از آن‌ها را امتحان کنیم، اما هنگام سلفی گرفتن، ژست‌ها بسیار متفاوت هستند. با جستجوی واژه #selfi/e در اینستاگرام، با 122 میلیون عکس سلفی مواجه می‌شوید. اما پیدا کردن سلفی‌ای که سوژه آن به خوبی در عکس افتاده باشد، کار سختی است. دلیل آن هم سخت بودن کنترل همزمان دوربین و ظاهر خود است. در ادامه مطلب چند نوع ژست و هم‌چنین چند نکته برای گرفتن سلفی‌های بهتر، خلاقانه‌تر و جذاب‌تر به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در ادامه با ما همراه باشید...

ژست‌های جذاب برای گرفتن سلفی:

1- صورتتان را فراموش کنید و بگذارید پاهایتان حرف بزنند

سلفی از پا

وقتی درباره سلفی حرف می‌زنیم، اغلب به عکسی فکر می‌کنیم که خودمان از چهره خودمان گرفته باشیم. اما در واقع این‌طور نیست، سلفی عکسی است که خودمان از خودمان گرفته باشیم. چرا از پاهایتان عکس نمی‌گیرید؟ مخصوصاً زمانی که کفش جدیدی پا کرده‌اید. یا اینکه می‌توانید از دست‌بندی که به مچتان بسته‌اید یا انگشتری که به انگشتتان است عکس بگیرید. دفعه بعد که قصد گرفتن سلفی داشتید، بهتر است این روش را امتحان کنید.

2- کادر بسته

اصول گرفتن عکس سلفی

یکی از مسائلی که اغلب در هنگام سلفی گرفتن باعث بروز مشکل می‌شود، شلوغ بودن پس زمینه است. افراد و چیزهایی که در پس زمینه وجود دارند، باعث از بین رفتن تمرکز عکس از روی سوژه می‌شوند. معمولاً این اتفاق هم می‌افتد که افراد حاضر در پس زمینه به دوربین شما نگاه می‌کنند. راه حلی که با آن می‌توانید مشکل خود را حل کنید این است که کادری ببنیدید که چهره شما کاملاً کادر را پر کند. کادر بسته بهترین روش برای از بین بردن مشکلات این‌چنینی است.یک راه معمول و ساده برای اینکه کادر بسته داشته باشیم، نزدیک کردن گوشی به خود است. اما مشکلی که در این مواقع اتفاق می‌افتد این است که به دلیل واید بودن اغلب لنزهای گوشی‌های همراه، سوژه موجود در مرکز عکس یعنی بینی بزرگ و کشیده می‌افتد و نسبت به بینی، چشم که از مرکز عکس فاصله دارد ریز و کوچک می‌افتد. برای از بین بردن این نقیصه نیز، کافی است دوربین را کمی از خود فاصله داده و به جای آن اندکی (تا حدی که کیفیت تصویر از بین نرود) از زوم استفاده کنید. اندکی زوم کردن مشکل را حل خواهد کرد.

3- قانون یک سوم‌ها در سلفی

قانون یک سوم در سلفی

همه عکاسان قانون یک سوم را می‌دانند، اما هنگام گرفتن سلفی آن را فراموش می‌کنند. بهترین مکان برای قرار دادن چشم در عکس، حدوداً روی خطی است که یک سوم از کادر را از بالای آن جدا می‌کند. در عکسی که به‌عنوان نمونه قرار داده‌ایم، به خوبی استفاده از این ایده را می‌بینید. همچنین بهتر است چشم‌ها به یک سمت کادر متمایل‌تر باشند. قرار دادن چشم‌ها در سمت چپ یا راست کادر، اغلب بسیار جذاب‌تر از قرار دادن آن در وسط کادر است.

4- از خود در آب سلفی بگیرید

سلفی در حمام

در وان حمام پر از آب دراز بکشید و صورت خود را از آب بیرون بیاورید و درحالی که حباب‌ها دور صورت شما را احاطه کرده‌اند سلفی بگیرید. البته مواظب باشید که گوشیتان را به آب نیاندازید.این نوع سلفی بسیار جذاب و منحصربه‌فرد خواهد بود و قطعاً بهتر از سلفی گرفتن درحال خوردن چیز برگر خواهد بود.

5- سلفی با دو دست

سلفی با دو دست

زمانی که سلفی می‌گیرید، دو روش کلی برای این کار دارید. گرفتن گوشی با یک دست یا دو دست.وقتی از دو دستتان برای گرفتن سلفی استفاده کنید، تسلط بیشتری بر گوشی خواهید داشت. علاوه بر آن، با دور کردن گوشی از خود، بازوهایتان نقش گوشه‌های کادر را ایفا خواهند کرد. در این روش بهتر است مواظب باشید که دست‌هایتان جلوی لنز را نگرفته باشند.

6- از زوایای مختلف سلفی بگیرید.

سلفی جذاب

سرتان را به چپ و راست بچرخانید و در نمایشگر گوشی ببینید در کدام حالت جذاب‌ترید. معمولاً هر کدام از ما از یک سمت چهره جذاب‌تر به نظر می‌رسیم. بهتر است همیشه سمت جذاب چهره خود را به سمت لنز متمایل کنید.

7- شانه‌های خود را جابه‌جا کنید.

سلفی جذاب

اگر در کادر هر دو شانه شما دیده می‌شوند، بهتر است با کمی چپ و راست کردن آن‌ها، جایی را برای آن‌ها انتخاب کنید که در آن جذاب‌تر به‌نظر می‌آیید.

8- زیر نور مناسب بایستید.

نور مناسب برای عکس سلفی

در جایی قرار بگیرید که نور زیباتر و مناسب‌تری داشته باشد. اگر در داخل هستید نزدیک پنجره بایستید. نور زیبا مساوی است با سلفی زیبا. چگونه می‌توان تشخیص داد که نور در چه حالتی چهره شما را زیباتر خواهد کرد؟ دوربین گوشی خود را روشن کنید و آن‌را مقابل خود قرار دهید. تا آن‌جا که می‌توانید زاویه افقی و عمودی خود را نسبت به نور تغییر دهید. ببینید در کدام زاویه بهترین سلفی را خواهید داشت. برای این کار حتی می‌توانید نسبت به نور دور یا نزدیک شوید. اگر در روز و در محیط خارجی هستید، بهترین زمان یک ساعت بعد از طلوع آفتاب و یک ساعت قبل از غروب آن است.

9- با چیزهای جدید ژست بگیرید.

عکس سلفی با عینک

اگر عینک جدید گرفته‌اید گزینه مناسبی برای سلفی است. رنگ مو یا مدل موی جدید بهترین زمان برای گرفتن سلفی است. عروسک یا حیوان خانگی هم گزینه مناسبی برای سلفی است.

10- کار جذابی انجام دهید.

عکس سلفی عجیب

هنگامی که در حال انجام فعالیت خاصی هستید اقدام به گرفتن سلفی کنید. هنگام غواصی در اقیانوس، سوار بر جت اسکی یا هر کاری که جذابیت عکس را بیشتر کند.

11- زیور آلات را فراموش نکنید!

سلفی با زیورآلات

استفاده از زیور آلات، کلاه ، یا هر آنچه که اختصاصاً از آن به عنوان وسایل زینتی استفاده می‌کنید را فراموش نکنید.

12- تکراری نباشید!

عکس سلفی جذاب

لبخند، اخم، جمع کردن لب و لوچه یا درآوردن شکلک. کاری کنید که از یکنواختی خارج شوید.

13- نمای تمام بدن بگیرید.

سلفی جلوی آینه

آینه‌های قدی برای این کار مناسب هستند. در این روش هم بهتر است بدنتان را به چپ و راست بگردانید و بهترین حالتی که در آن جذاب‌تر به نظر می‌رسید را پیدا کنید.

14- سریع‌ترین و ساده‌ترین راه برای فشردن دکمه شاتر را انتخاب کنید.

نکات و ژست های گرفتن عکس سلفی

در آیفون این دکمه هم بر روی صفحه نمایش در دسترس است و هم کنار بدنه گوشی و با دکمه صدا می‌توانید عکس بگیرید. بهتر است در گوشی خود راحت‌ترین راه را انتخاب کنید.

15- گردنتان را به جلو متمایل کنید.

سلفی از بالا

برای از بین رفتن بزرگ به نظر آمدن چانه و زیباتر افتادن فک، بهتر است گردنتان را به جلو متمایل کنید و کمی از زاویه بالا عکاسی کنید. در این حالت هم با آزمایش و خطا می‌توانید بهترین زاویه را انتخاب کنید.

منبع: فارنت

5 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 امتیاز)

نوشتن دیدگاه

با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود خدمات رسانی پایگاه اینترنتی دی ال سل نقش کاملا موثری ایفا می کنند لذا صمیمانه از شما خواهشمندیم با عنایت به حدیث «مومن آیینه مومن است» ، شما نیز آیینه ما باشید و با یادآوری نقاط ضعف و قوت پایگاه اینترنتی دی ال سل، ما را از این امر محروم نفرمایید.

چند نکته مهم:
• نظرات شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت منتشر خواهد شد.
• نظرات تکراری و تبلیغاتی، تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• در صورتی که نظر شما نیاز به پاسخ دارد، پاسخ خود را در ذیل همان موضوع دنبال فرمایید.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس تلگرام ما - پایگاه اینترنتی دی ال سل

وبسایت dlsell.ir
پشتیبانی support@dlsell.ir
تماس با ما contact@dlsell.ir
راهنمایی help@dlsell.ir
فروشگاه market.dlsell.ir
اینستاگرام dlsell.ir
پشتیبانی تلگرام dlsell@
کانال تلگرام dlsellmarket@
بهترین وضوح تصویر برای مشاهده سایت 1600x900 پیکسل می باشد.
بهترین مرورگرها برای نمایش سایت به ترتیب از راست:
پایگاه اینترنتی دی ال سل   پایگاه اینترنتی دی ال سل   پایگاه اینترنتی دی ال سل   پایگاه اینترنتی دی ال سل   پایگاه اینترنتی دی ال سل

سرورهای ایرانی

تمامی حقوق این سایت متعلق به " پایگاه اینترنتی دی ال سل " می باشد.
طـبق ماده 12 قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری، پیگرد قانونی دارد.

logo-samandehi

کانال آموزشی و خرید در تلگرام

خرید امن

Powerd by: Dlsell.ir - Copyright © 2020