خرید اشتراک از پایگاه اینترنتی دی ال سل

  • 04533459102
  • 09334592731
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

رایانه و نرم افزار

استفاده از دستگاه اندرویدی به عنوان دوربین مداربسته

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

پایگاه اینترنتی دی ال سل

گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها جزو دستگاه‌هایی هستند که می‌توان آن‌ها را در زمینه‌های مختلف به کار برد. اگر قصد راه‌اندازی دوربین مدار بسته دارید، بدون صرف کوچک‌ترین هزینه‌ای می‌توان همین کار را روی دستگاه‌های اندرویدی اجرا کرد. در این مقاله به کمک یک اپلیکیشن اندرویدی، گوشی هوشمند را به دوربین مدار بسته تبدیل می‌کنیم.

تا زمانی که اپلیکیشن مناسبی برای تبدیل دستگاه به آی‌پی وب‌کم وجود دارد، می‌توان دستگاه اندرویدی را به دوربین مدار بسته تبدیل کرد. نرم افزاری که به این منظور انتخاب می‌کنید، می‌تواند قابلیت آلارم و اطلاع رسانی هنگام شناسایی حرکات را داشته باشد. یکی از اپلیکیشن‌های جالبی که بدون نیاز به هارد دیسک جانبی برای دخیره تصاویر، می‌توان برای تبدیل دستگاه اندرویدی به دوربین مدار بسته استفاده کرد، اپلیکیشن Salient Eye است.

اپلیکیشن Salient Eye

پایگاه اینترنتی دی ال سل

اپلیکیشن Salient Eye از طریق فروشگاه گوگل پلی در دسترس قرار گرفته و می‌توان آن را دانلود و نصب کرد. در حال حاضر نسخه‌ی آی‌اواس این اپلیکیشن موجود نیست و در آینده‌ای نزدیک برای این پلتفرم نیز ارائه خواهد شد. توجه داشته باشید که Salient Eye یک آدرس آی‌پی معتبر را برای تبدیل گوشی هوشمند به دوربین مدار بسته در اختیارتان قرار نخواهد داد؛ درعوض، این اپلیکیشن تصاویر را ثبت کرده و هشداری را هنگام شناسایی حرکات به کاربر اعلام می‌کند. تصاویر ثبت شده توسط آن در حافظه‌ی گوشی هوشمند ذخیره شده و حتی می‌توان آدرس ایمیل و شماره پیامک را برای دریافت تصاویر اختصاص داد.

در ویدئوی زیر می‌توانید با محیط این اپلیکیشن آشنا شوید:


این اپلیکیشن که با گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی سازگار است، دارای قابلیت جالبی است که می‌تواند با شارژ کم باتری دستگاه و خاموش بدون صفحه نمایش نیز به فعالیت خود ادامه دهد. در تصویر فوق می‌توانید مشاهده کنید که این اپلیکیشن چگونه تمامی حرکات را شناسایی کرده و به صورت قرمز آن‌ها را برجسته و مشخص کرده است. تمامی تغییرات در اشیا و شناسایی حرکات باعث ایجاد آلارم و ارائه‌ی هشدار به کاربر و در نتیجه ارسال ایمیل خواهد بود؛ در نهایت تنظیم گوشی هوشمند به دوربین مدار بسته بسیار آسان است.

تبدیل گوشی هوشمند به دوربین مدار بسته توسط اپلیکیشن Salient Eye

پایگاه اینترنتی دی ال سل

پس از این که اپلیکیشن Salient Eye را از گوگل پلی دریافت و نصب کردید، آن را باز کنید. ابتدا باید در منوی Settings یک رمز Disarm Password تعیین کنید و همچنین مشخص کنید که کدام یک از دوربین‌های گوشی به عنوان دوربین مدار بسته استفاده خواهد شد. در این مثال از دوربین دوم گوشی یا سلفی استفاده شده است. علاوه بر این، باید یک آدرس ایمیل را در تنظیمات ایمیل مشخص کنید و اگر مایل به دریافت اعلان‌های اس‌ام‌اس هستید، شماره تماس پیامک را نیز وارد کنید. تنظیمات دیگری از جمله تنظیم هشدار برای قطع و وصلی شبکه، منبع تغذیه ناکافی و شارژ کم در منوی این اپلیکیشن وجود دارد و می‌توانید هرکدام از آن‌ها را به دلخواه تنظیم و مشخص کنید. مهم‌ترین مورد تنظیم صفحه رویداد یا Event Page است؛ زیرا در این بخش مشخص خواهید کرد که تصاویر در چه محلی ذخیره خواهند شد. اگر این گزینه را انتخاب کنید، به طور خودکار تنظیمات آن ایجاد می‌شود. 

 در صفحه‌ی اصلی، روی آیکون ایمیل جهت مشخص کردن آدرس ارسالی هشدارها کلیک کنید. در میانه صفحه نیز آیکون شبیه به لنز وجود دارد که با کلیک کردن آن هشدارها فعال می‌شود. این نکته را در نظر داشته باشید که تنها ۳۰ ثانیه برای تنظیمات پیش فرض مهلت دارید، اگرچه تمامی این تنظیمات نیز از منوی Settings در دسترس هستند. زمانی که اپلیکیشن Salient Eye حرکات را شناسایی کرد، صدای آلارمی را پخش می‌کند و سریعا تصاویر شروع به آپلود شدن می‌شوند. اگر آدرس ایمیل و شماره پیامک را هم فعال کرده باشید، آدرس لینک تصاویر را برای مشاهده تغییرات در محل مورد نظر دریافت خواهید کرد.

پایگاه اینترنتی دی ال سل

علاوه بر این، اپلیکیشن Salient Eye دارای گزینه‌ی ریموتی است که توسط آن می‌توان تمامی تغییرات را در دستگاه اندرویدی دیگری که این اپلیکیشن نیز روی آن نصب است، مشاهده کرد، این قابلیت که کاملا رایگان است، برای استفاده از آن ابتدا باید در دستگاه دوم نیز با همان حساب کاربری که در دستگاه اول ایجاد کرده‌اید، لاگین کنید (همان آدرس ایمیل اضافه شده در دستگاه اول)، این آدرس برای دریافت هشدارها و تصاویر استفاده خواهد شد. 

اپلیکیشن‌های مشابه دیگر

Salient Eye اپلیکیشن قدرتمندی است، اما تنها گزینه‌ی موجود برای استفاده از دستگاه‌های اندرویدی به عنوان دوربین مدار بسته نیست. از دیگر اپلیکیشن‌های مشابه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • AtHome Camera: دارای قابلیت کنترل از راه دور توسط شبکه‌های مخابراتی 3G و 4G یا به صورت وای‌فای، قابلیت شناسایی حرکات، قابلیت two-way talking و در پلتفرم‌های مختلف موجود است.
  • Smart Home Security WardenCam: این اپلیکیشن‌ علاوه بر این که رایگان است، قابلیت‌های بسیاری را نیز فراهم می‌کند. نقطه قوت آن هم پشتیبانی از فضاهای ذخیره سازی ابری همانند دراپ باکس است. این قابلیت بسیار مفید بوده و در ذخیره سازی تصاویر آپلود شده کاربرد گسترده‌ای دارد. همانند دیگر اپلیکیشن‌ها، این اپلیکیشن نیز هنگام شناسایی حرکات، سریعا به کاربر هشدار داده و او را آگاه می‌کند.

آیا تا به حال از اپلیکیشن‌های مشابه برای به کار بردن گوشی به عنوان دوربین مدار بسته استفاده کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

5 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 امتیاز)

دیدگاه‌ها  

حسین
0 # RE: استفاده از دستگاه اندرویدی به عنوان دوربین مداربستهحسین 1394-05-17 17:30
این مطلب داخل زومیت هم بود کپی نکنید.
پاسخ دادن | گزارش به مدیر
حسین - مدیر
0 # RE: استفاده از دستگاه اندرویدی به عنوان دوربین مداربستهحسین - مدیر 1394-05-17 22:13
- دوست عزیز از توجه شما به مطالب سپاسگذاریم.
- مطالب خوب و بدرد بخور، باید با ذکر منبع، کپی شوند تا همه از آن استفاده کنند.
- منبع اضافه شد.
پاسخ دادن | گزارش به مدیر

نوشتن دیدگاه

با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود خدمات رسانی پایگاه اینترنتی دی ال سل نقش کاملا موثری ایفا می کنند لذا صمیمانه از شما خواهشمندیم با عنایت به حدیث «مومن آیینه مومن است» ، شما نیز آیینه ما باشید و با یادآوری نقاط ضعف و قوت پایگاه اینترنتی دی ال سل، ما را از این امر محروم نفرمایید.

چند نکته مهم:
• نظرات شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت منتشر خواهد شد.
• نظرات تکراری و تبلیغاتی، تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• در صورتی که نظر شما نیاز به پاسخ دارد، پاسخ خود را در ذیل همان موضوع دنبال فرمایید.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس تلگرام ما - پایگاه اینترنتی دی ال سل

وبسایت dlsell.ir
پشتیبانی support@dlsell.ir
تماس با ما contact@dlsell.ir
راهنمایی help@dlsell.ir
فروشگاه market.dlsell.ir
اینستاگرام dlsell.ir
پشتیبانی تلگرام dlsell@
کانال تلگرام dlsellmarket@
بهترین وضوح تصویر برای مشاهده سایت 1600x900 پیکسل می باشد.
بهترین مرورگرها برای نمایش سایت به ترتیب از راست:
پایگاه اینترنتی دی ال سل   پایگاه اینترنتی دی ال سل   پایگاه اینترنتی دی ال سل   پایگاه اینترنتی دی ال سل   پایگاه اینترنتی دی ال سل

سرورهای ایرانی

تمامی حقوق این سایت متعلق به " پایگاه اینترنتی دی ال سل " می باشد.
طـبق ماده 12 قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری، پیگرد قانونی دارد.

logo-samandehi

کانال آموزشی و خرید در تلگرام

خرید امن

Powerd by: Dlsell.ir - Copyright © 2020