خرید اشتراک از پایگاه اینترنتی دی ال سل

  • 04533459102
  • 09334592731
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

تجارت و اشتغال

چگونه فردی خاص و موفق باشیم؟

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

چگونه فردی خاص و موفق باشیم؟ - پایگاه اینترنتی دی ال سل

هر کسی که به یک موفقیت واقعی در کسب و کار دست یافته، کسی ست که با محیط سازگار نبوده! یا به عبارتی، غیرمتجانس با محیط بوده است. دقیقاً کسی که یک زندگی خارق العاده دارد هم همینگونه است. هر معلم، هنرمند و رهبرِ شگفت انگیزی چنین زندگی را از آنِ خود کرده است. همه ی آنها غیرمتجانس با محیط هستند. البته واژه ی سازگاری در این مطلب، شاید قادر نباشد مفهوم و منظور اصلی را منتقل کند. زیرا سازگاری با محیط، خودش مهارت دیگری ست که بعدها در مقاله ای مجزا می توانیم درباره ی آن صحبت کنیم. اما منظور ما در این مطلب، این است که بگوییم: اگر همه چیز یکنواخت و یکسان پیش برود، چیزی باعث پیشرفت نخواهد شد و در عین حال، برای اینکه در میان رقبا و سایرین برجسته تر و منحصربفردتر به نظر برسیم لازم است روی انحصار ویژه ی خودمان تمرکز کنیم. (خب چرا اینها را می گویم؟)

چگونه فردی خاص و موفق باشیم؟ - پایگاه اینترنتی دی ال سلدر ادامه با ما باشید...

مزایای عظیم نامتجانس بودن با محیط

صاحبان کسب و کاری که با محیط سازگار نیستند، مزایای فوق العاده باارزشی را نسبت به دیگران دارند. این یک راه آسان به سمت موفقیت برای آنها فراهم می کند.

  • آنها تأثیرگذارند
  • آنها موردتوجه قرار می گیرند
  • از نظرِ مردم، آنها انسان های جالبی هستند
  • مردم آنها را به خاطر می سپارند
  • مردم آنها را دنبال می کنند
  • مردم درباره ی آنها صحبت می کنند
  • پیام های این افراد، گسترش می یابد
  • آنها بیش تر از توجه، جذب هم می کنند

مردم آثار Andy Warhol را بخاطر اینکه به دنبال هنر هستند، نمی خرند! آنها آثارِ این شخص را خریداری می کنند چون دقیقاً آثارِ Andy Warhol را می خواهند. مردم جدیدترین کتاب JK Rowling را نمی خرند بخاطر اینکه کتاب بخوانند. آنها جدیدترین کتاب این نویسنده را خریداری می کنند چون دقیقاً به دنبال آخرین کتاب خودِ این شخص یعنی JK Rowling هستند.

اگر مردم فقط به دنبال “هنر” یا “کتاب” بودند، Warhol و Rowling هم باید مثل سایرین برای جذب توجه مردم رقابت می کردند. مردم بخاطر یگانگی و منحصربفرد بودن آنهاست که به دنبالشان هستند. بدین جهت، مخاطبان زیادی برای کارهایشان هست.

حالا، این موضوع چرا برای شما اهمیت دارد؟

اگر شما، ارائه دهنده ی سرویس هستید و به کسانی که به دنبال استخدام کردن یک سرویس دهنده هستند؛ متکی باشید، همیشه در حال ستیز خواهید بود. زیرا شما زمانی برنده اید که مردم بخواهند فقط و فقط شما را بخاطر خودتان استخدام کنند نه بخاطر سرویس دهنده بودن تان!

بسیاری از مردم، برای مطابقت یافتن با چیزی درگیر شروط زیادی می شوند و ایستادگی کردن هم برای آنها بسیار سخت و دشوار به نظر می رسد. مدرسه به کودکان می آموزد تا مطابقت داشته باشند. اساتید و دانشجویان زندگی را برای کودکان هم به نحوی دیگر سخت تر می کنند. بنابراین کودکان هم به سرعت مطابقت یافتن را می آموزند.

در همین حین، افراد بالغ کارهایی را انجام می دهند که فکر می کنند از آنها انتظار می رود. سپس خودشان را در اقیانوسی مملو از رقبا می یابند. رقبایی که آنها هم کارهایی که از آنها انتظار می رفت را انجام داده اند. این نباید بدین طریق پیش برود!

شما یک غیرمتجانس با محیط هستید، تنها اگر بخواهید!

هیچ سؤالی وجود ندارد که بتواند تعیین کند شما تواناییِ تبدیل شدن به یک فردِ ناسازگار را دارید یا خیر. شما از قبل، منحصربفرد هستید. با زنجیره ای از تجربه ها شخصی، افکار و احساسات منحصربفرد، خاص هستید. با این حال، صاحبان کسب و کار که منحصربفردیِ خود را قبول دارند بسیار کم اند. حتی بسیار کم تر از ۱ درصد!

این حقیقت است که صاحبان کسب و کار بسیار کمی، تمایل به غیرمتجانس بودن دارند. بنابراین، شما این فرصت فوق العاده را دارید. تنها سؤال اینجاست: چه چیزی را آماده کرده اید تا با آن انجام دهید؟!

 منبع: پدیده فکر مهتر

5 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 امتیاز)

نوشتن دیدگاه

با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود خدمات رسانی پایگاه اینترنتی دی ال سل نقش کاملا موثری ایفا می کنند لذا صمیمانه از شما خواهشمندیم با عنایت به حدیث «مومن آیینه مومن است» ، شما نیز آیینه ما باشید و با یادآوری نقاط ضعف و قوت پایگاه اینترنتی دی ال سل، ما را از این امر محروم نفرمایید.

چند نکته مهم:
• نظرات شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت منتشر خواهد شد.
• نظرات تکراری و تبلیغاتی، تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• در صورتی که نظر شما نیاز به پاسخ دارد، پاسخ خود را در ذیل همان موضوع دنبال فرمایید.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس تلگرام ما - پایگاه اینترنتی دی ال سل

وبسایت dlsell.ir
پشتیبانی support@dlsell.ir
تماس با ما contact@dlsell.ir
راهنمایی help@dlsell.ir
فروشگاه market.dlsell.ir
اینستاگرام dlsell.ir
پشتیبانی تلگرام dlsell@
کانال تلگرام dlsellmarket@
بهترین وضوح تصویر برای مشاهده سایت 1600x900 پیکسل می باشد.
بهترین مرورگرها برای نمایش سایت به ترتیب از راست:
پایگاه اینترنتی دی ال سل   پایگاه اینترنتی دی ال سل   پایگاه اینترنتی دی ال سل   پایگاه اینترنتی دی ال سل   پایگاه اینترنتی دی ال سل

سرورهای ایرانی

تمامی حقوق این سایت متعلق به " پایگاه اینترنتی دی ال سل " می باشد.
طـبق ماده 12 قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری، پیگرد قانونی دارد.

logo-samandehi

کانال آموزشی و خرید در تلگرام

خرید امن

Powerd by: Dlsell.ir - Copyright © 2020