خرید اشتراک از پایگاه اینترنتی دی ال سل

  • 04533459102
  • 09334592731
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

تجارت و اشتغال

کارمندان نمونه و قابل احترام چه ویژگی هایی دارد؟

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

کارمندان نمونه و قابل احترام چه ویژگی هایی دارد؟ - پایگاه اینترنتی دی ال سل

اگر از سال ها پیش در این کسب و کار مشغول بودید، و یا کار خود را عوض کرده اید افراد زیادی هستند که همیشه برای آن ها احترام قائل هستید.

انسان هایی که کار کردن با آن ها سرگرمی و فرصت و آموزش به شمار می روند چرا که صفت هایی را دارند که باعث می شود از آن ها تقدیر کنید و به آن ها احترام بگذارید.

کارمندان نمونه و قابل احترام چه ویژگی هایی دارد؟ - پایگاه اینترنتی دی ال سلدر ادامه با ما باشید...

این افراد صفت های مخصوصی دارند که به سادگی می توانید آن ها را بیاموزید، تا باعث شود اطرافیان به شما احترام بگذارند و از شما تقدیر کنند همچنین باعث می شود فرصت های جدیدی برای پیشرفت کسب و کارتان به دست بیاورید.

کار آن ها به چشم انداز شرکت مرتبط می شود
کارمندان نمونه گزینه های زیادی برای انتخاب کردن دارند، و می توانند هر جایی که دوست دارد کار کنند اما وقتی کسب و کاری در شرکت انتخاب می کنند دنبال هدف معینی هستند هدف هر فرد ضرورتا نباید هدف معینی باشد مثل نجات زمین یا بشریت. اما در متناسب سازی چشم انداز شرکت با اهداف شخصی ، به اندازه کافی حرفه ای است.

به همکاران خود اهمیت می دهند
محل کسب و کار به روابط خانوادگی مربوط نمی شود و تیم کسب و کار یک خانواده به شمار نمی رود، محل کسب و کار مکانی ست که هر فرد باید به دنبال موفقیت خود باشد کارمندی که همه به او احترام می گذارند، درک می کند که موفقیت او به موفقیت دیگران وابسته است.

در کار خود ابتکار به خرج می دهند
برخی از کارمندان سوالات خود را یا مطرح می کنند و یا گوش می کنند بدون اینکه راه حلی برای آن ها ارائه دهند، این افراد، افرادی هستند که به راحتی می توانید از آن ها دست بکشید، زیرا چیزی که باعث می شود مدیر خشمگین شود فکر نکردن کارمندان است، کارمندی که همه به او احترام می گذارند مشکلات خود را همراه راه حل ارائه می دهد.

کارمندان نمونه پیشنهاد را ارائه می دهند و دنبال آن هستند
برای اینکه کارمند مورد علاقه دیگران باشید، باید کاری که پیشنهاد می کنید را تا پایان پیش ببرید، کارمندی که کار خود را نیمه تمام می گذارد اعتماد اطرفیان مخصوصا مدیر خود را نسب به خود از دست خواهد داد.
کارمندان درک می کنند که کارهای موفق را اگر به صورت صحیحی دنبال کنند می توانند به موفقیت در کسب و کار خود برسند پس همیشه ایده هایی را پشنهاد دهید که باعث افزایش تولیدات و خدمات کسب و کارتان شود.

شکست را می پذیرند
کارمندان نمونه درک می کنند که کارهایی که دوست دارند همیشه طبق میلشان پیش نخواهد رفت پس نباید در کسب و کارهایی که دوست ندارند و یا در آن ها شکست می خورند به عقب باز گردند.

به خود و خانواده خود اهمیت می دهند
این کارمندان افرادی هستند که به مسئولیت خود و خانواده خود اهمیت می دهند، این اهمیت باعث سلامتی آن ها خواهد شد در نتیجه باعث خوشبختی خانواده آن ها می شود.

اخلاق در کسب و کار
کارمندان نمونه با وجدان کار می کنند و معیارهای اخلاقی بالایی دارند موفقیت هر فردی را نمی دزدند و از قوانین شرکت پیروی می کنند و برای منافع شخصی خود از این قوانین سوءاستفاده نمی کنند.

حس شوخ طبعی
استرس همیشه در طول زمان ، همراه ما در کسب و کار است، اما کارمندان نمونه  همیشه با جدیدت کار می کنند ولی در برخی اوقات با شوخی های خود باعث شاد شدن دیگران و دور شدن استرس محیط کسب و کار خواهند شد.

از دیگران تقدیر می کنند
از افرادی که موفقیت کسب می کنند تقدیر می کنند حتی اگر آن فرد رقیب آن ها باشد، تقدیر از دیگران باعث افزایش تولید و توسعه کسب و کار شما شود.
تصور کنید با کسی کار می کنید که هر موفقیتی را کسب کنید از تلاش شما تشکر می کند، این کار باعث می شود شما تلاش خود را چند برابر بیشتر کنید.

به سرعت مضطرب نمی شوند
در برخی اوقات ناامید می شوند و کسانی سعی می کنند از این فرصت سوءاستفاده کنند اما آن ها عکس العمل خاصی را انجام نمی دهند این افراد هنگام اضطراب برای چند دقیقه از محیط کار دور می شوند تا کار اشتباهی نکنند.

استعفا می دهند
هنگامی که کشف می کنند کارشان برای آن ها مناسب نیست و یا به آن ها کارهایی را واگذار می کنند که با معیارهای آن ها سازگار نباشد بدون هیج ریسکی استعفا خواهند داد این افراد حتی بعد از استعفا فراموش نخواهند شد چون همه آن ها را دوست دارند و به آن ها احترام می گذارند.

منبع: پدیده فکر مهتر

5 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 امتیاز)

نوشتن دیدگاه

با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود خدمات رسانی پایگاه اینترنتی دی ال سل نقش کاملا موثری ایفا می کنند لذا صمیمانه از شما خواهشمندیم با عنایت به حدیث «مومن آیینه مومن است» ، شما نیز آیینه ما باشید و با یادآوری نقاط ضعف و قوت پایگاه اینترنتی دی ال سل، ما را از این امر محروم نفرمایید.

چند نکته مهم:
• نظرات شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت منتشر خواهد شد.
• نظرات تکراری و تبلیغاتی، تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• در صورتی که نظر شما نیاز به پاسخ دارد، پاسخ خود را در ذیل همان موضوع دنبال فرمایید.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس تلگرام ما - پایگاه اینترنتی دی ال سل

وبسایت dlsell.ir
پشتیبانی support@dlsell.ir
تماس با ما contact@dlsell.ir
راهنمایی help@dlsell.ir
فروشگاه market.dlsell.ir
اینستاگرام dlsell.ir
پشتیبانی تلگرام dlsell@
کانال تلگرام dlsellmarket@
بهترین وضوح تصویر برای مشاهده سایت 1600x900 پیکسل می باشد.
بهترین مرورگرها برای نمایش سایت به ترتیب از راست:
پایگاه اینترنتی دی ال سل   پایگاه اینترنتی دی ال سل   پایگاه اینترنتی دی ال سل   پایگاه اینترنتی دی ال سل   پایگاه اینترنتی دی ال سل

سرورهای ایرانی

تمامی حقوق این سایت متعلق به " پایگاه اینترنتی دی ال سل " می باشد.
طـبق ماده 12 قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری، پیگرد قانونی دارد.

logo-samandehi

کانال آموزشی و خرید در تلگرام

خرید امن

Powerd by: Dlsell.ir - Copyright © 2020