خرید اشتراک از پایگاه اینترنتی دی ال سل

  • 04533459102
  • 09334592731
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

رایانه و نرم افزار

ترفندهای سامسونگ گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

پایگاه اینترنتی دی ال سل

سامسونگ با ارائه‌ی پرچمداران جدید بیش از هر زمان نظر کاربران و دوستداران خود را جلب کرد؛ می‌توان گفت گوشی‌های گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج جزو برترین محصولات تاریخ این کمپانی کره‌ای به شمار می‌آیند. در این مقاله سعی داریم تمامی ترفندهای این گوشی‌ها را بررسی کنیم.

 

احتمالا کاربران بسیاری از زمان معرفی پرچمداران جدید سامسونگ پیگیر اخبار و تغییرات این شرکت و گوشی‌های جدید بودند، اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید با ما همراه باشید تا تمامی ترفندهای گوشی‌های گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج را بررسی کنیم. این گوشی‌ها هر دو در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۵ معرفی شدند. پرچمداران جدید دارای نسخه‌ی 5 اندروید به همراه رابط کاربری تاچ‌ویز هستند و بر خلاف گلکسی اس 5 که محصول چندان جذابی نبود، بازخوردهای خوبی در بین کاربران داشته‌اند. تمامی ترفندهایی که به آن‌ها اشاره می‌شود در هر دو گوشی‌های گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج کاربرد دارند، اما می‌توان گفت گلکسی اس 6 اج به دلیل طراحی منحصر به فرد دارای قابلیت‌های بیشتری است. این مقاله در سه بخش به شما ارائه خواهد شد.

۱. شارژ سریع و رابطه‌ آن با صفحه نمایش

پایگاه اینترنتی دی ال سل

تمامی جزئیات مربوط به این دستگاه‌ها در دفترچه‌ی راهنمای آن‌ها آورده شده و با بررسی این دفترچه می‌توان فهمید که مواردی که مربوط به شارژ سریع است هم در آن گنجانده شده و نکته‌ی قابل توجه درباره‌ی قابلیت شارژ سریع این است که زمانی که صفحه‌ نمایش گوشی روشن باشد، قابل استفاده نخواهد بود. به همین دلیل اگر قصد دارید با روشن کردن صفحه‌نمایش دستگاه برای مشاهده هشدارها و یا وب‌گردی استفاده کنید به خاطر داشته باشید که این قابلیت فعال نخواهد بود؛ در مقابل اگر صفحه نمایش خاموش باشد این ویژگی فعال شده و مصرف باتری بهینه‌ای را فراهم می‌کند.

۲. شارژ سریع بی‌سیم و رابطه‌ی آن با آنتن دهی

پایگاه اینترنتی دی ال سلاگر دفترچه‌ی راهنمای گوشی‌های گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج را مطالعه کنید به یکی دیگر از نکات مهم این گوشی‌ها برخورد خواهید کرد؛ درصورتی که از قابلیت شارژ بی‌سیم استفاده کنید، آنتن‌دهی دستگاه تضعیف خواهد شد. در واقع می‌توان گفت اگر در مکانی با پوشش شبکه پایین زندگی می‌کنید در نظر داشته باشید که شارژ بی‌سیم دستگاه و قرار گیری آن در پد شارژ بی‌سیم می‌تواند آنتن‌دهی این گوشی‌ها را به طور کامل مختل کند.

۳. ریست سخت افزاری

پایگاه اینترنتی دی ال سل

احتمالا تا به حال برای بسیاری از کاربران پیش آمده که گوشی‌ هوشمند کلا کار نکرده و هنگ می‌کند؛ اگر در گوشی‌های گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج در شرایطی قرار گرفتید که دستگاه کلا هیچ عکس‌العملی نسبت به ورودی‌ها نداشته و حتی کلید روشن و خاموش هم کار نمی‌کند، در این شرایط می‌توانید از گزینه ریست سخت‌افزاری استفاده کنید. این قابلیت به عنوان یک راهکار خوب در بسیاری از گوشی‌های هوشمند در قالب یک کلید مجزا یا سوراخی برای ریست تعبیه شده است. درحالی که گلکسی اس 6 و اس 6 اج تنها با گرفتن کلید خاموش و روشن به مدت ۷ ثانیه راه‌اندازی مجدد شده و امکان استفاده مجدد مانند قبل را فراهم می‌کند.

۴. مرتب سازی آیکون‌ها

پایگاه اینترنتی دی ال سل

در بسیاری از گوشی‌های هوشمند آیکون‌ها به حالت Grid مرتب شده که البته گلکسی اس 6 و اس 6 اج هم از آن بهره مند هستند اما قابلیت جدید دیگری برای این منظور در نظر گرفته شده است. در این گوشی ها به راحتی می‌توانید تعداد آیکون‌های موجود در هر ردیف را تغییر دهید. به همین منظور گزینه‌های ۴ در ۴، ۴ در ۵ یا ۴ در ۶ در دسترس قرار گرفته است، می‌توانید آن‌‌ها را امتحان کرده و ترکیب مورد نظ خود را انتخاب کنید. برای استفاده از این قابلیت کافی است بر روی قسمتی خالی از صفحه‌ نمایش، انگشت خود را کمی نگه داشته تا وارد حالت ویرایش شوید، سپس در قسمت سمت چپ گزینه تغییر تعداد آیکون‌ها در هر ردیف را انتخاب کنید.

۵. حذف کردن فلیپ‌بورد

پایگاه اینترنتی دی ال سل

سامسونگ پیش از این در گوشی‌های گلکسی اس 5 و گلکسی نوت 4 به طور پیش‌ فرض قسمت ارائه خلاصه اطلاعات فلیپ‌بورد را به صفحه‌نمایش دستگاه اضافه کرده بود؛ با فیلپ‌برد می‌توانید جدیدترین اخبار، مقالات یا رویدادهای شبکه‌های اجتماعی را در قالبی جذاب مشاهده کنید. در گوشی‌های گلکسی اس 6 و اس 6 اج هم این قابلیت ارائه شده اما در صورتی که به آن علاقه نداشته و حتی احتیاج ندارید، می‌توانید با نگه‌داشتن انگشت بر روی قسمت خالی از صفحه‌نمایش و برداشتن تیک بالای قاب فلیپ‌بورد آن را غیر فعال کنید.

۶. آیکون‌های موجود در نمایشگر گوشی

آیکون های صفحه نمایش گوشی گلکسی اس 6

در تصویر بالا تمامی آیکون‌های موجود در صفحه نمایش گوشی آورده شده است. در صورتی که از آن‌ها اطلاعی ندارید و کاربردشان را نمی‌دانید، این تصویر بهترین راهنما برای شما خواهد بود.

۷. اجرای سریع قابلیت چند پنجره‌ای

پایگاه اینترنتی دی ال سل

در گوشی‌های گلکسی اس 6 و اس 6 اج منوی برنامه‌های اخیر که اجرا شده‌اند در حالتی جدید و به شکل کارت‌ به نمایش درمی‌آیند؛ در این قسمت قابلیت جدیدی تعبیه شده است که به شما این امکان را می‌دهد تا دو برنامه را به طور همزمان از طریق گزینه موجود در کنار عنوان برنامه‌ها اجرا کنید. برای استفاده از این قابلیت کافی است کلیدی که در تصویر بالا مشخص‌ شده را لمس کرده تا سریعا وارد حالت اجرای همزمان دو برنامه شوید. راه حل دومی هم برای این منظور در نظر گرفته شده که می‌توانید از کلید خازنی Home استفاده کنید؛ با نگه داشتن این کلید لیست برنامه‌ها نمایان می‌شود.

۸. نمایش چند برنامه در کنار یکدیگر و به صورت پاپ‌آپ

پایگاه اینترنتی دی ال سل

در پرچمداران جدید سامسونگ قابلیت دیگری و با نام Pop-up View در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. قابلیت پاپ‌آپ این امکان را فراهم می‌کند که اندازه پنجره برنامه‌ها را تغییر داد، در این حالت می‌توان چندین برنامه را در صفحه‌ نمایش گوشی هوشمند خود در کنار یکدیگر قرار داده و به همین ترتیب به آسانی بین آن‌ها جابجا شد. اگر مایل به استفاده از این قابلیت هستید، انگشت خود را بر روی حاشیه صفحه برنامه‌ها قرارداده و به صورت ضربدری بکشید.

۹. اجرای سریع اپلیکیشن دوربین

پایگاه اینترنتی دی ال سل

یکی از کاربردی ترین قابلیت‌های موجود در گوشی‌های گلکسی اس 6 و اس 6 اج Quick Launch است؛ این قابلیت به شما این امکان را فراهم می‌کند تا با دو بار لمس کردن کلید Home، سریعا وارد برنامه دوربین شوید. این نکته را به خاطر داشته باشید که مهم نیست چه اپلیکیشنی در حال اجرا است یا در کدام قسمت گوشی قرار دارید، در هر صورت این قابلیت در هر زمان قابل استفاده است.

۱۰. قابلیت فوکوس بر روی اشیای در حال حرکت

فوکوس در گلکسی اس 6

یکی دیگر از قابلیت کابردی جدید Tracking AF است که با استفاده از آن می‌توانید فوکوس را بر روی اشیای در حال حرکت قفل کنید؛ به همین ترتیب با فعال کردن این قابلیت، دوربین به تعقیب شی مورد نظر می‌پردازد. برای فعال کردن این قابلیت کافی است به قسمت منوی تنظیمات مربوط به برنامه دوربین مراجعه کرده و قابلیت Tracking AF را فعال کنید.

۱۱. قفل کردن فوکوس و تنظیم میزان نوردهی

پایگاه اینترنتی دی ال سل

در این گوشی‌ها تنظیمات و موارد پیش فرضی نسبت به عوامل مختلفی از جمله کنتراست و شی که در مقابل دوربین است، وجود دارد؛ همچنین قابلیت‌هایی برای ساعتی از روز که قصد دارید به عکس‌برداری بپردازید هم در بخش دوربین تعبیه شده است. احتمالا قصد داشته باشید این گزینه‌ها و قابلیت‌های پیش فرض را تغییر دهید یا تنظیماتی که مد نظر خودتان است را اعمال کنید، این تغییرات ممکن است برای فوکوس و نوردهی جهت قسمت خاصی از صحنه، باشد؛ به همین منظور تنها کافی است انگشت خود را بر روی قسمت مورد نظر نگه داشته تا قاب AF/AE ظاهر شود، در این حالت گزینه‌های فوکوس و نوردهی قفل خواهند شد.

۱۲. تفکیک بخش‌های مربوط به نوردهی و فوکوس

تفکیک بخش‌های مربوط به نوردهی و فوکوس

شاید برخی برای قفل همزمان هر دو گزینه نوردهی و فوکوس نیاز نداشته باشید، به همین منظور باید آن‌ها را تفکیک کنید، این قابلیت حین عکس‌برداری بسیار کاربردی خواهد بود. اگر فوکوس و نوردهی در بالای صفحه‌ نمایش قرارداشته باشند، پس‌زمینه تاریک خواهد شد. همانند مورد پیش تنها کافی است انگشت خود را چندثانیه بر روی قسمتی که قصد دارید در فوکوس قرارگیرد نگه داشته تا فریم AF/AE نمایان شود. حال به راحتی می‌توانید این قاب را به بخشی که در نظر دارید تا میزان نوردهی بهتری را ارائه دهد ببرید. بنابراین، نقطه فوکوس در قسمتی که برای اولین‌ بار قفل شده بود قرار خواهد ماند، اما میزان‌نوردهی نسبت به مکانی که قاب را جابجا کرده‌اید تغییر خواهد کرد.

منبع : زومیت

5 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (3 امتیاز)

دیدگاه‌ها  

ali.golzari
0 # اجازه استفاده از اطلاعاتali.golzari 1401-09-08 17:32
سلام وقت بخیر برنامه ای برای اندروید ساختم که نیاز به اطلاعات درباره گوشی های اندروید داره ایا اجازه هست از اطلاعاتی که توی سایت قرار داده اید استفاده کنم ؟ داخل برنامه ام حتا لینک سایت شما را به عنوان منبع قرار خواهم داد باتشکر
پاسخ دادن | گزارش به مدیر
حسین - مدیر
+1 # پاسخ: اجازه استفاده از اطلاعاتحسین - مدیر 1401-09-09 20:40
بله حتما میتونید استفاده کنید.
موفق و پیروز باشید
پاسخ دادن | گزارش به مدیر

نوشتن دیدگاه

با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود خدمات رسانی پایگاه اینترنتی دی ال سل نقش کاملا موثری ایفا می کنند لذا صمیمانه از شما خواهشمندیم با عنایت به حدیث «مومن آیینه مومن است» ، شما نیز آیینه ما باشید و با یادآوری نقاط ضعف و قوت پایگاه اینترنتی دی ال سل، ما را از این امر محروم نفرمایید.

چند نکته مهم:
• نظرات شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت منتشر خواهد شد.
• نظرات تکراری و تبلیغاتی، تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• در صورتی که نظر شما نیاز به پاسخ دارد، پاسخ خود را در ذیل همان موضوع دنبال فرمایید.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس تلگرام ما - پایگاه اینترنتی دی ال سل

وبسایت dlsell.ir
پشتیبانی support@dlsell.ir
تماس با ما contact@dlsell.ir
راهنمایی help@dlsell.ir
فروشگاه market.dlsell.ir
اینستاگرام dlsell.ir
پشتیبانی تلگرام dlsell@
کانال تلگرام dlsellmarket@
بهترین وضوح تصویر برای مشاهده سایت 1600x900 پیکسل می باشد.
بهترین مرورگرها برای نمایش سایت به ترتیب از راست:
پایگاه اینترنتی دی ال سل   پایگاه اینترنتی دی ال سل   پایگاه اینترنتی دی ال سل   پایگاه اینترنتی دی ال سل   پایگاه اینترنتی دی ال سل

سرورهای ایرانی

تمامی حقوق این سایت متعلق به " پایگاه اینترنتی دی ال سل " می باشد.
طـبق ماده 12 قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری، پیگرد قانونی دارد.

logo-samandehi

کانال آموزشی و خرید در تلگرام

خرید امن

Powerd by: Dlsell.ir - Copyright © 2020