خرید اشتراک از پایگاه اینترنتی دی ال سل

  • 04533459102
  • 09334592731
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

مرکز دانلود رایگان

دانلود بهترین قالب های رایگان ریسپانسیو جوملا 2.5 و 3

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

دانلود بهترین قالب های رایگان ریسپانسیو جوملا 2.5 و 3 - پایگاه اینترنتی دی ال سل

در این مقاله دانلود بهترین قالب های رایگان جوملا 2.5 و 3 را برای شما قرار داده ایم تا در صورتی که قصد ندارید برای طراحی قالب وب سایت جوملا خود هزینه بپردازید به راحتی بتوانید از این قالب ها استفاده نمایید و برای دانلود کافی است بر روی کلید دانلود زیر هر یک از قالب ها کلیک نمایید. این قالب ها همچنین نسخه سازگار با موبایل دارند و به صورت ریسپانسیو طراحی شده اند و نمایش مناسبی در سیستم های موبایلی و تبلت دارند. از ویژگی این قالب ها کیفیت بالای آنها می باشد و آنها را از سایر قالب های رایگان موجود در اینترنت متمایز می سازد و این قالب ها واقعا مجموعه بهترین قالب های رایگان رسپانسیو جوملا 2.5 و 3 می باشد و البته دقت نمایید نصب این قالب ها و راه اندازی وب سایت حتما می بایست زیر نظر متخصص طراحی سایت جوملا انجام گردد تا وب سایت دچار مشکلات امنیتی و بهینه سازی نگردد.

دانلود بهترین قالب های رایگان ریسپانسیو جوملا 2.5 و 3 - پایگاه اینترنتی دی ال سل توضیحات بیشتر و لینک دانلود در ادامه مطلب ...

* برای پیاده سازی وب سایت خود با هر یک از این قالب ها با دی ال سل تماس حاصل فرمایید.

Purity III – قالب جوملا

Purity III در حقیقت از نظر دی ال سل بهترین قالب رایگان ریسپانسیو جوملا می باشد که برای همه نوع وب سایتی مناسب می باشد: از یک سایت بسیار ساده گرفته تا سایت های پیچیده جوملا, وبلاگ ها و همچنین سایت های پروفایلی, سایت های تجاری و هر نوع سایتی که شما مد نظر دارید.

این قالب فقط سازگار با جوملا 3 می باشد.

قالب ریسپانسیو جوملا

jf Creativia

jf Creativia یک قالب بسیار ساده ولی جذاب جوملا می باشد. این قالب برای شرکت های تبلیغاتی و برای نمایش پروفایل و وبلاگ آنها مناسب می باشد.

این قالب با جوملا 2.5 و 3 سازگاری کامل دارد

قالب رایگان جوملا

Magazine Joomla

بهترین قالب رایگان و ریسپانسیو جوملا برای وب سایت ها و وبلاگ های خبری. ساده ولی کاربردی, این قالب در سبک طرح های metro-design طراحی گردیده است و به گونه ای مدرن به ارائه اطلاعات می پردازد.

این قالب با جوملا 2.5 و 3 سازگاری کامل دارد

قالب خبری رایگان جوملا

Meet Gavern

ریسپانسیو, و بر پایه bootstrap می باشد, یک قالب رایگان جوملا. Meet Gavern قالب است برای شما; قالبی است بسیار ساده و کاربردی که می توانید برای وب سایت خود داشته باشید.

سازگار با جوملا 3 می باشد

قالب ریسپانسیو و بوتستراپ  جوملا

Music Free

قالب مناسبی برای راه اندازی وب سایت های ارائه موزیک. توسط این قالب به راحتی می توانید وب سایت موزیک خود را در سبکی نوین راه اندازی نمایید.

این قالب با جوملا 2.5 و 3 سازگاری کامل دارد

قالب رایگان موزیک جوملا

FAVOURITE – قالب رایگان ریسپاسیو جوملا 3

قالب تجاری ساده و کاربردی با المان های نظیر اسلایدر و تنظیمات قالب. Favourite قالب رسپاسیو جوملا می باشد, قالب هوشمند که خود را برای سایزهای نمایش موبایل و تبلت سازگار می سازد.

این قالب با جوملا 2.5 و 3 سازگاری کامل دارد

یک نسخه از رنگ بندی تیزه آن در آدرس زیر موجود است

قالب ریسپانسیو و رایگان جوملا

JSN SKY – قالب هتل

JSN Sky قالب بسیار زیبا و جذاب برای راه اندازی وب سایت هتل می باشد. اما برای هر نوع وب سایتی می تواند مورد استفاده قرار گرفته شود, که بسیار زیبا و چشم نواز می باشد. نگاهی به یکی از زیباترین قالب های جوملا بیندازید!

پشتیبانی از جوملا 2.5 و 3

قالب سایت هتل جوملا

JSN Air

در جستجوی قالب اولیه با قابلیت انجام تغییرات و سفارشی در جوملا می باشد؟ JSN Airقالب بسیار ساده از جوملا می باشد, که طراحی با فضاهای خالی و سازگار با موبایل را به شما ارائه می نماید. این قالب همچنین در کنار ظاهر ساده خود موارد پیشرفته تر و همچنین تنظیمات مختلفی را ارائه می نماید.

سازگار با جوملا 2.5 و 3 می باشد

قالب ساده ریسپاسیو جوملا

JSN Ares – قالب پروفایل

JSN Ares قالبی مناسب برای اشخاص و شرکت هایی می باشد که قصد ارائه پروفایل خود در وب سایت را دارند. این قالب قابل سفارشی سازی و انجام تنظیمت می باشد و چندین استایل مختلف را ارائه می نماید. این قالب همچنین برای کامپوننت ها و اکتنشن های مختلف جوملا سازگار سازی شده است.

سازگار با جوملا 2.5 و 3 می باشد

قالب شرکتی رایگان جوملا

JA Elastica

JA Elastica – قالب بسیار ساده و ریسپاسیو جوملا و این قالب 100% رایگان می باشد.

سازگار با جوملا 2.5 و 3

قالب رایگان ریسپانسیو جوملا

Avatar Nine Flat Free Joomla 3.0

Avatar Nine Flat یکی از قالب های ریسپانسیو و دو بعدی(فلت) جوملا می باشد که قابلیت های فراوانی دارد. این قالب بر اساس نظریه طراحی دو بعدی که جزو نظریه های جدید طراحی وب سایت می باشد پیاده سازی شده است.

پشتیبانی از جوملا 2.5

قالب دو بعدی ریسپانسیو و رایگان جوملا

Design Control – قالب رایگان جوملا

این قالب به صورت کامل سازگار با موبایل و تبلت می باشد و دارای قابلیت های فراوانی نظیر متون هاور, پس زمینه موازی, فونت های گوگلی, سایز ستون های متغیر و سایر موارد می باشد!

پشتیبانی در جوملا 3.2

قالب رایگان ریسپانسیو جوملا 3

Afterburner 2

Afterburner2 یکی از قالب های Gantry می باشد که بسیار کاربردی است. با آنکه امکانات بسیاری از آن حذف گردیده است اما هنوز دارای استایل های بسیار برای صفحات داخلی جوملا می باشد.

پشتیبانی در جوملا 3 و 2.5

قالب رایگان جوملا 2.5 و 3

ST Deep – قالب تک صفحه جوملا

ST DEEP یکی از قالب های تک صفحه و بسیار جالب جوملا می باشد , که بسیار ساده و جذاب می باشد و به صورت رسپانسیو پیاده سازی شده است و سازگاری کامل با انواع مرورگرهای موبایل و تبلت دارد به طوری که هیچ بخشی را حذف نمی نماید.

سازگاری کامل با جوملا 3

قالب تک صفحه جوملا

jf Calla Exteriors

برای دانلود این قالب می بایست در وب سایت ثبت نام نمایید تا فایل کامل نصب و کمک آموزشی را دانلود نمایید. jf Calla برای شرکت های تبلیغاتی که قصد ارائه رزومه کاری خود را دارند بسیار مناسب می باشد البته این قالب را می توان برای هر نوع وب سایتی مورد استفاده قرار داد.

پشتیبانی از جوملا 2.5 و 3

قالب رایگان ریسپانسو جوملا

Vihrea قالب جوملا

JF Vihrea دارای قابلیت های فراوانی در بخش کاربری و مدیریت می باشد. که یکی از مهترین ویژگی های آن ساختار ستون بندی شده و ریسپانسیو آن می باشد.

سازگار با جوملا 1.5 ، 2.5 و 3 می باشد

قالب ریسپانسیو رایگان جوملا

ST Blog – قالب وبلاگی ریسپانسیو جوملا

ST Blog قالب ریسپانسیو جوملا و مناسب برای راه اندازی وبلاگ می باشد. در صورتی که قصد راه اندازی وبلاگ را دارید می توانید از این قالب استفاده نمایید.

سازگاری با جوملا 2.5 و 3

قالب وبلاگی جوملا و ریسپانسیو

ST AV – قالب حرفه ای رایگان و ریسپانسیو جوملا

ST AV قالب بسیار مناسب و حرفه ای جوملا برای راه اندازی وب سایت های تجاری و شرکت ها می باشد که به صورت ریسپانسیو طراحی شده است و دارای تنظیمات بسیاری برای صفحات داخلی می باشد.

جوملا 2.5 و 3

قالب ریسپانسیو جوملا

ST Vela – قالب تک صفحه ای جوملا

ST Vela قالب بسیار جالب تک صفحه ای جوملا می باشد که به صورت ریسپانسیو پیاده سازی شده است. این قالب برای شرکت های تجاری، سایت های ارائه پروفایل و وبلاگ ها مناسب می باشد.

سازگاری با جوملا 2.5 و 3

قالب تک صفحه ای رایگان جوملا

JSN Glamo

این قالب همه چیز را برای سایت های مد در خود دارد و از red shop پشتیبانی کامل می نماید. این قالب ظاهری بسیار جذاب و کاربر پسند دارد و تک کلی آن فروشگاهی می باشد و برای راه اندازی فروشگاه های مد و پوشاک بسیار مناسب است.

قالب جوملا 2.5 و 3

قالب پوشاک جوملا رایگان

JSN Yoyo

قالب تک صفحه ای جوملا می باشد و مناسب برای برند سازی است زیرا می توان مطالب را به گونه ای داستان وار به کاربر ارائه نمود که این روش از مدرنترین روش های برند سازی از طریق وب سایت می باشد. این قالب از کامپوننت های جوملا پشتیبانی می نماید و قابلیت سازگاری با موبایل در آن دیده شده است.

پشتیبانی در جوملا 2.5 و 3

قالب تک صفحه و رایگان جوملا

JSN Metro

حتما با طراحی مترو که در ویندوز ارائه شده آشنای دارید. این نوع طراحی یکی از سبک های جدید طراحی وب می باشد که در آن اطلاعات به صورت باکس های مجزا ارائه می گردند.

سازگار با جوملا 2.5 و 3

قالب مترو جوملا

ST Hexagon

قالب مدرن جوملا که از آن می توانید برای راه اندازی سایت های مختلف استفاده نمایید: بلاگ, ارائه محصولات و پروژه ها, همچنین سایت های شرکتی و سازمانی و سایر موارد.

سازگاری با جوملا 2.5 و 3

قالب مدرن و ریسپانسیو جوملا

ST Magazine – سایت های خبری، مجله های اینترنتی و وبلاگ

ST Magazine قالب بسیار زیبا و قدرتمند جوملا می باشد که به صورت ریسپانسیو طراحی شده و مناسب برای راه اندازی سایت های خبری، مجلات اینترنتی و وبلاگ ها می باشد. این قالب دارای تنظیمات بسیار فراوانی می باشد که می توانید از طریق آن تنظیمات لازم برای روی وب سیت خود را انجام دهید.

پشتیبانی از جوملا 2.5 و 3

st_magazine

ST Tyneo

ST Tyneo قالب مناسب برای سایت های خبری و مجلات اینترنتی می باشد, که طراحی ساده و ریسپانسیو دارد.

پشتیبانی جوملا 2.5 و 3

قالب رایگان ریسپانسیو جوملا

ST Business

ST BUSINESS یک قالب ریسپانسیو جوملا می باشد. این قالب برای شرکت ها و موسسات تجاری بسیار مناسب است. پشتیبانی از جوملا 2.5 و 3

قالب رایگان ریسپانسیو جوملا

منبع:
http://designscrazed.org/free-responsive-joomla-templates

قالب رایگان جوملا 3, قالب رایگان جوملا 3 فارسی, قالب رایگان جوملا 3.2, قالب رایگان جوملا 3.1, قالب رایگان جوملا 3.0, قالب رایگان جوملا 3.0.3, قالب رایگان جوملا 3.5, دانلود قالب رایگان جوملا 3, قالب های رایگان جوملا 3, قالب رایگان برای جوملا 3, قالب رایگان جوملا 2.5, قالب رایگان جوملا 2.5 فارسی, قالب رایگان جوملا 2.5, قالب رایگان جوملا 2.5 فارسی, قالب رایگان جوملای 2.5, دانلود قالب رایگان جوملا 2.5, قالب های رایگان جوملا 2.5, قالب رایگان برای جوملا 2.5, دانلود قالب رایگان جوملا 2.5 فارسی, قالب خبری رایگان جوملا 2.5, قالب رایگان جوملا فارسی, قالب رایگان جوملا فارسی 3, قالب رایگان جوملا فارسی 2.5, قالب رایگان جوملا فارسی 1.5, قالب رایگان جوملا فارسی, قالب رایگان جوملا فارسی 2.5, قالب رایگان فارسی جوملا 1.7, دانلود قالب رایگان جوملا فارسی, دانلود قالب رایگان جوملا فارسی 2.5, قالب های رایگان جوملا فارسی, قالب رایگان جوملا 1.5, قالب رایگان جوملا 1.5 فارسی, دانلود قالب رایگان جوملا 1.5, دانلود قالب رایگان جوملا 1.5 فارسی, قالب رایگان مذهبی جوملا 1.5, قالب فارسی رایگان برای جوملا 1.5, قالب های رایگان جوملا 1.5, قالب های رایگان برای جوملا 1.5, قالب رایگان شرکتی جوملا 1.5, قالب رایگان برای جوملا 1.5, قالب رایگان جوملا, قالب رایگان جوملا 3, قالب رایگان جوملا 2.5, قالب رایگان جوملا 2.5 فارسی, قالب رایگان جوملا فارسی, قالب رایگان جوملا 1.5, قالب رایگان جوملا 2.5, قالب رایگان جوملا3, قالب رایگان جوملا 1.5 فارسی, قالب رایگان جوملا 1.7, قالب رایگان جوملا 2.5, قالب رایگان جوملا 2.5 فارسی, قالب رایگان جوملا 2.5, قالب رایگان جوملا 2.5 فارسی, قالب رایگان جوملای 2.5, دانلود قالب رایگان جوملا 2.5, قالب های رایگان جوملا 2.5, قالب رایگان برای جوملا 2.5, دانلود قالب رایگان جوملا 2.5 فارسی, قالب خبری رایگان جوملا 2.5, قالب رایگان جوملا 1.5 فارسی, دانلود قالب رایگان جوملا 1.5 فارسی, قالب های فارسی رایگان جوملا 1.5, قالب رایگان فارسی برای جوملا 1.5, قالب فارسی رایگان visage برای جوملا 1.5, قالب رایگان جوملا 1.7, قالب رایگان جوملا 1.7 فارسی, دانلود قالب رایگان جوملا 1.7, قالب های رایگان جوملا 1.7, دانلود قالب رایگان برای جوملا 1.7, قالب فارسی رایگان برای جوملا 1.7, دانلود رایگان قالب جوملا فارسی 1.7, قالب سایت جوملا 1.7 رایگان, قالب رایگان جوملا 3 فارسی, دانلود قالب رایگان جوملا 3 فارسی, قالب های رایگان جوملا 3 فارسی, قالب رایگان فارسی برای جوملا 3

5 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (3 امتیاز)

نوشتن دیدگاه

با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود خدمات رسانی پایگاه اینترنتی دی ال سل نقش کاملا موثری ایفا می کنند لذا صمیمانه از شما خواهشمندیم با عنایت به حدیث «مومن آیینه مومن است» ، شما نیز آیینه ما باشید و با یادآوری نقاط ضعف و قوت پایگاه اینترنتی دی ال سل، ما را از این امر محروم نفرمایید.

چند نکته مهم:
• نظرات شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت منتشر خواهد شد.
• نظرات تکراری و تبلیغاتی، تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• در صورتی که نظر شما نیاز به پاسخ دارد، پاسخ خود را در ذیل همان موضوع دنبال فرمایید.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس تلگرام ما - پایگاه اینترنتی دی ال سل

وبسایت dlsell.ir
پشتیبانی support@dlsell.ir
تماس با ما contact@dlsell.ir
راهنمایی help@dlsell.ir
فروشگاه market.dlsell.ir
اینستاگرام dlsell.ir
پشتیبانی تلگرام dlsell@
کانال تلگرام dlsellmarket@
بهترین وضوح تصویر برای مشاهده سایت 1600x900 پیکسل می باشد.
بهترین مرورگرها برای نمایش سایت به ترتیب از راست:
پایگاه اینترنتی دی ال سل   پایگاه اینترنتی دی ال سل   پایگاه اینترنتی دی ال سل   پایگاه اینترنتی دی ال سل   پایگاه اینترنتی دی ال سل

سرورهای ایرانی

تمامی حقوق این سایت متعلق به " پایگاه اینترنتی دی ال سل " می باشد.
طـبق ماده 12 قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری، پیگرد قانونی دارد.

logo-samandehi

کانال آموزشی و خرید در تلگرام

خرید امن

Powerd by: Dlsell.ir - Copyright © 2020