قرعه کشی ماهانه پایگاه اینترنتی دی ال سل

 

۱۰ اشتباه بزرگ در بازاریابی اینترنتی

1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)
گزارش خرابی لینک

۱۰ اشتباه بزرگ در بازاریابی اینترنتیSearch Engine Marketing , SEM

تصورات غلط زیادی در مورد بازاریابی توسط موتورهای جستجو وجود دارند و بسیاری از آنها به افسانه تبدیل شده اند.
در ادامه مطلب ١٠ مورد از این افسانه ها آورده شده اند که اگربازاریابها به آنها توجه نکنند، به گمراهی کشیده خواهند شد.

١- بهینه سازی در منزل ارزان تر است:
تحقیقات نشان می دهد کمتر از ١% از هزینه تبلیغات صرف بازاریابی توسط موتورهای جستجو می شود، پس تعجبی ندارد که اکثر سایتها بطور نا مناسبی بهینه سازی شده اند.
متخصصین بازاریابی توسط موتورهای جستجو، موقعیت بهتر در موتور جستجو را در زمان کمتری بدست می آورند زیرا آنها به پیچیدگی، ماهیت فنی و فرایند همواره متغیر الگوریتم موتورها آشنا هستند سپردن این کار به اهل فن، بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود.

٢- این کار توسط نرم افزارهای موجود در یک لحظه اتفاق می افتد:
چگونه یک نرم افزار همان کاری را که متخصصین شرکت ها انجام می دهند را با کسری از قیمت، انجام می دهد؟
برای شما در HTML هیچ راهی وجود ندارد که نرم افزار بتواند کلمات کلیدی را تشخیص دهد یا اینکه محتوی و کد بهینه بسازد.
اکثر موتورها معیارهای خاصی دارند که مثل حرکت ساعت، تغییر می کنند. هیچ نرم افزاری امکان فراهم آوردن مکان مناسب در موتورهای جستجو را ندارد.

٣- بازاریابی موتورهای جستحو اولویت کمتری نسبت به روشهای قدیمی دارد:
این خلاف واقعیت است. نتایج حاصل از بازاریابی توسط موتورهای جستحو بالاترین کیفیت را دارند زیرا مردمی که توسط موتورهای جستحو دنبال محصول می گردند، در وضعیت نیاز هستند و آماده خرید می باشند.
ترافیک ناشی از جستحو در موتورهای جستحو، مناسب است زیرا مردم با هدف و بصورت خودجوش اقدام به جستجو می کنند که این روش مناسب تر از روشهای تبلیغات در سایر رسانه ها می باشد.

۴- بازاریابی موتورهای جستحو دارای کیفیت بالا نیست:
و تبلیغات بنر (Mail Direct) ایده آل این است که یک برنامه تبلیغاتی شامل تبلیغات تلویزیونی، نامه مستقیم داشته باشیم ولی با توجه به بودجه محدود، این کار برای همه مقدور نیست.
یک سایت بهینه شده (Banner Ad) در مدت زمان کوتاهی فروش مناسب را به دنبال خواهد آورد. تحقیقات نشان می دهد که بازاریابی موتورهای جستجو از سایر روشهای گران قیمت، بهتر عمل می کند.

۵- وعده رتبه اول و یا بازگشت پول پرداختی:
بی ارزش ترین وعده است زیرا نتایج این خدمات غیر قابل (Money Back Guarantee) وعده بازگشت پول پیش بینی و همیشه در حال تغییر است. همواره سایتهای جدید به موتورهای جستجو معرفی می شوند و رتبه هاهمواره در حال تغییر است. خلاصه اینکه نتایج این خدمات تحت کنترل نیست.

۶- شما به لیست شدن در هزاران موتور جستجو نیازمندید:
نرم افزارهائی که ادعا می کنند شما را در ١۵٠٠ موتور جستجو ثبت می کنند، کاری جز ارسال سایت شما به این اسپمر ها نمی کنند.
این لیستها ارزش کمی دارند و قابل مقایسه با موتورهای جستجو (FFA Free-For-All) لیست های(Spammer) نیستند. نتیجه اینکه آدرس شما در اختیار مزاحمان قرار خواهد گرفت.

٧- همین که موقعیت خوبی در لیست پیدا کردید دیگر کار تمام است:
موقعیت مناسب در موتورهای جستجو نیاز به سعی و خطا دارد و موفقیت در آن، گذرا است. موقعیت خوب در یک لیست ممکن است فردا تغییر کند و حتی برخی موتورها هر ساعت تغییر می کنند.
حفظ موقعیت مناسب نیازبه مراقبت و بررسی دائم دارد. هیچ چیز را نمی توان تضمین کرد و موقعیت بدست آمده دائمی نیست.

٨- بازاریابی توسط موتورهای جستجو بازگشت سرمایه مناسب ندارد:
این کاملا اشتباه است. این روش بهترین بازگشت سرمایه را دارد. در مقایسه با سایر روشهای بازاریابی مثل تبلیغات بنر و نامه مستقیم و هزینه های جنبی، این روش بسیار مناسب تر است.

٩- بازاریابی موتورهای جستجو بصورت حرفه ای خیلی گران است:
ثابت شده است این روش در مقایسه با تبلیغات بنر و نامه مستقیم و تبلیغات چاپی، هزینه نصف دارد در ضمن نتایج آن بسیار مناسب تر و قابل لمس تر است.

١٠- همه خدمات بازاریابی در موتورهای جستجو مثل هم هستند:
در واقع، خدمات و قیمت ها خیلی متفاوت هستند. ولی در مجموع همه چیز مشخص است و استانداردها هم تنظیم شده است. فقط چند سوال از مجری می شود پرسید مثل تعریف دقیق خدماتی که ارائه می کند، قیمتها، قرارداد، تجربه های قبلی و پرس و جو از مشتری های آن ها.

اگر مطلب مفید بود آن را به اشتراک بگذارید:

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
۱۰ اشتباه بزرگ در بازاریابی اینترنتی - 5.0 out of 5 based on 1 vote

نظرات شما

با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود خدمات رسانی پایگاه اینترنتی دی ال سل نقش کاملا موثری ایفا می کنند لذا صمیمانه از شما خواهشمندیم با عنایت به حدیث شریف نبوی که «مومن آیینه مومن است»، شما نیـز آیینه ما باشیـد و با یادآوری نقاط قوت و ضعف پایگاه اینترنتی دی ال سل، ما را از این امر محروم نفرمایید.

چند نکته:
• نظرات شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت منتشر خواهد شد.
• نظرات تکراری و تبلیغاتی(به جز وبلاگ ها) تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• در صورتی که نظر شما نیاز به پاسخ دارد، پاسخ خود را در ذیل همان موضوع دنبال فرمایید.


کد امنیتی
تازه کردن

آدرس تلگرام ما - پایگاه اینترنتی دی ال سل

مشخصات و آدرس سایت Site Profile

logo-samandehi سایت: www.dlsell.com
پشتیبانی: support@dlsell.com
تماس با ما: contact@dlsell.com
راهنمایی: help@dlsell.com
وب مستر: webmaster@dlsell.com
کانال آموزشی و خرید در تلگرام
logo-samandehi