خرید اشتراک از پایگاه اینترنتی دی ال سل

  • 04533459102
  • 09334592731
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

رایانه و نرم افزار

ترفندهای گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج (بخش دوم)

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

galaxy-s6-2.jpg

 

سامسونگ با ارائه‌ی پرچمداران جدید بیش از هر زمان نظر کاربران و دوستداران خود را جلب کرد؛ می‌توان گفت گوشی‌های گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج جزو بهترین‌های این کمپانی کره‌ای به شمار می‌آیند. در این مقاله سعی داریم تمامی ترفندهای این گوشی‌ها را بررسی کنیم.

احتمالا کاربران بسیاری از زمان معرفی پرچمداران جدید سامسونگ پیگیر اخبار و تغییرات این شرکت و گوشی‌های جدید بودند، اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید با ما همراه باشید تا تمامی ترفندهای گوشی‌های گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج را بررسی کنیم. این گوشی‌ها هر دو در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۵ معرفی شدند. پرچمداران جدید دارای نسخه‌ی ۵.۰ از اندروید به همراه رابط کاربری تاچ‌ویز هستند. تمامی ترفندهایی که به آن‌ها اشاره می‌شود در هر دو گوشی‌های گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج کاربرد دارند، اما می‌توان گفت گلکسی اس 6 اج به دلیل طراحی منحصر به فرد دارای قابلیت‌های نسبتا زیادی است.

در بخش اول ۱۲ نکته کلیدی برای استفاده از این تلفن‌ها را ذکر کردیم و حالا در بخش دوم از این مقاله ۱۲ ترفند جدید را فرا خواهید گرفت.

۱۳. تنظیمات حالت پیشرفته دوربین به همراه قابلیت شخصی‌سازی

تنظیمات حالت پیشرفته دوربین به همراه قابلیت شخصی‌سازی

در گوشی‌های گلکسی اس 6 و اس 6 اج به قابلیت عکس‌برداری پیشرفته و با نام «Pro» دسترسی دارید که در هیچ پرچمدار قبلی از سری گلکسی وجود ندارد. قابلیت Pro به شما این امکان را فراهم می‌کند تا ویژگی‌هایی مانند میزان رنگ سفید، تصحیح نوردهی، فاصله‌سنجی، ایزو و فوکوس بهینه‌ سازی کنید، اما قابلیت‌های کاربردی دیگری که شاید متوجه آن‌ها نشده باشید، قابلیت ایجاد پیش‌فرض‌های شخصی مانند یک DSLR است. بنابراین هر زمان که به تعدادی از تنظیمات خاص نیاز داشتید می‌توانید گزینه Custom را انتخاب کرده و تنظیمات را به صورت خودکار بارگذاری کنید.

۱۴. روشی راحت برای گرفتن عکس سلفی

s6-tips-selfie-taking

اگر قبلا در ثبت تصاویر سلفی با مشکلاتی از جمله لمس گزینه‌های عکس گرفتن یا کلید موجود برای گرفتن عکس مواجه بودید، حال دیگر آن‌ها را تجربه نخواهید کرد. برای این منظور در گوشی‌های جدید سامسونگ تنها کافی است انگشت خود را بر روی سنسور سنجش ضربان قلب که در زیر فلش ال‌ای‌دی قرار گرفته است گذاشته تا به آسانی عکس سلفی ثبت کنید.

۱۵. مدیریت هوشمند

s6-tips-smart-manager

قابلیت جدید Smart Manager مختص گوشی‌های گلکسی اس 6 و اس 6 اج است؛ همان‌ طور که از اسم آن مشخص است، این ویژگی به شما این امکان را فراهم می‌کند تا به مدیریت قسمت‌هایی مانند حافظه رم، فضای ذخیره‌سازی داخلی، میزان ممکن استفاده از باتری و حتی عدم وجود ویروس در دستگاه هوشمند اقدام کنید. با اجرای این قابلیت می‌توانید به بهینه‌سازی بیشتر گوشی هوشمند خود بپردازید.

۱۶. قابلیت بهینه سازی دانلود

s6-tips-download-booster

قابلیت Donwload Booster پیش از این در گوسی گلکسی اس 5 نیز قرار داشت و حال در گوشی‌های گلکسی اس 6 و اس 6 اج نیز به کار گرفته شده است. این قابلیت به ترکیب و بهینه‌سازی ارتباطات وای‌فای و نسل چهارم در گوشی پرداخته و این امکان را فراهم می‌کند تا فایل‌هایی با حجم بیشتر از ۳۰ مگابایت را خیلی سریع‌تر دانلود کنید.

۱۷. فشردن سه مرتبه کلید خاموش و روشن

s6-tips-sos

یکی دیگر از ویژگی‌های ویژه در گلکسی اس 6 و اس 6 اج قابلیت ارسال پیام‌های اضطراری برای مخاطبی است که پیش از این مشخص کرده‌اید. به همین منظور با فشردن سه مرتبه به صورت سریع و پشت‌سرهم کلید خاموش و روشن می‌توانید در شرایط خاص و اضطراری یک پیام تقاضای کمک را به مخاطبی از پیش تعیین شده ارسال کنید. برای فعال‌کردن این قابلیت از منوی تنظیمات به گزینه Privacy and Safety رجوع کرده و گزینه Send SOS message را فعال کنید.

۱۸. حالت اضطراری

s6-tips-emergency

یکی دیگر از قابلیت‌های حالت اضطراری Emergency Mode است، این قابلیت در واقع یک رابط کاربری خاص و کاربردی است که رنگ صفحه‌ نمایش دستگاه را سیاه و سفید خواهد کرد؛ همچنین استفاده از برنامه‌ها را محدود، ارتباطات وای‌فای و اینترنت همراه را در زمان‌های غیرضروری قطع می‌کند تا مصرف باتری را بهینه‌تر کند. به علاوه در صورت نیاز می‌توانید به آیکون‌های بزرگ چراغ‌ قوه و یک قابلیت ارسال هشدار دسترسی داشته باشید. جهت فعال‌کردن Emergency Mode کافی است کلید خاموش و روشن را نگه داشته و گزینه مربوط به آن را انتخاب و فعال کنید.

۱۹. دسترسی آسان به چراغ قوه

s6-tips-torch

در گوشی‌های گلکسی اس 6 و اس 6 اج می‌توان از طریق نوار اعلان‌ها به فعال‌سازی سریع چراغ قوه دسترسی داشت.

۲۰. اطلاع‌رسانی‌ها از طریق فلش

s6-tips-flash-notif

این قابلت به خصوص برای افرادی که مشکل شنوایی دارند یا کسانی که در محیط‌های شلوغ و پر صدا کار می‌کنند می‌تواند مفید باشد؛ به همین منظور گوشی هوشمند اعلان‌‌ها را از طریق هشدار چشمک‌زدن ال‌ای‌دی به اطلاع می‌رساند.

۲۱. تنظیم کردن تاخیر نگه‌داشتن انگشت

s6-tips-hold-delay

تنظیم زمان مورد نیاز برای قابلیت فشردن و نگه‌داشتن انگشت یکی دیگر از ویژگی‌های مربوط به بهینه‌سازی‌های گوشی هوشمند است؛ در گوشی‌های هوشمند زمان مشخصی برای زمانی که کاربر یکی از المان‌های موجود در رابط کاربری را لمس می‌کند یا انگشت خود را برای حذف یا جابجایی یک آیکون بر روی آن قرار می‌دهد، تنظیم شده است. در پرچمداران جدید قابلیتی تعبیه شده که کاربر می‌تواند این زمان تاخیر را تغییر دهد، بنابراین اگر شما جزو کاربرانی هستید که معمولا به تغییر ترکیب رابط کاربری یا کپی‌کردن متن‌ها اقدام می‌کنید، باید این مقدار را کاهش دهید.

۲۲. تنظیم هشدارها

s6-tips-notif-remind

در صورتی که یک هشدار مهم را بر روی گوشی خود از دست‌ داده‌ باشید، قابلیت Notification Reminder به شما این امکان را فراهم می‌کند تا با تنظیم زمانی مشخص، چراغ نمایشگر هشدار، شما را از هشدارها یا تماس‌های از دست رفته مطلع کند. به همین منظور برای فعال‌کردن این قابلیت کافی است به مسیر تنظیمات رجوع کرده و گزینه Accessibility را انتخاب کرده و سپس گزینه Notification Reminder را فعال کنید.

۲۳. فضای وان درایو رایگان

s6-tips-onedrive

شاید یکی از مواردی که پس از خرید گوشی گلکسی اس 6 یا اس‌ 6 اج باید به فکر آن باشید، دریافت فضای ذخیره‌سازی رایگان از سرویس وان‌درایو است. پس از خرید هرکدام از این پرچمداران می‌توانید ۱۰۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان را دریافت کنید. این نکته هم قابل ذکر است که پس از ثبت‌نام در وان درایو به طور پیش‌فرض ۱۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دریافت می‌کنید، بنابراین با ۱۰۰ گیگابایت فضای رایگان، این مقدار به ۱۱۵ گیگابایت خواهد رسید. شاید این روش و فضای رایگان وان‌درایو مشکل فضای ذخیره سازی کم و عدم امکان استفاده از مموری‌کارت در این پرچمداران را برطرف کند.

۲۴. حالت شخصی

s6-tips-private-mode

Private Mode قابلیت جدیدی است که با معرفی گلکسی اس 5 از آن هم رونمایی شد و حال در گوشی‌های گلکسی اس 6 و اس 6 اج نیز تعبیه شده است. برای فعال‌کردن این قابلیت کافی است به قسمت تنظیمات رفته و گزینه Privacy and safety را یافته و Private mode را فعال کنید. با استفاده از این قابلیت می‌توان محتوای موجود در دستگاه خود شامل عکس‌ها، ویدئوها، موسیقی، تاریخچه وب و مواردی قبیل این را از دسترس دیگران دور نگه دارید.

5 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 امتیاز)

نوشتن دیدگاه

با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود خدمات رسانی پایگاه اینترنتی دی ال سل نقش کاملا موثری ایفا می کنند لذا صمیمانه از شما خواهشمندیم با عنایت به حدیث «مومن آیینه مومن است» ، شما نیز آیینه ما باشید و با یادآوری نقاط ضعف و قوت پایگاه اینترنتی دی ال سل، ما را از این امر محروم نفرمایید.

چند نکته مهم:
• نظرات شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت منتشر خواهد شد.
• نظرات تکراری و تبلیغاتی، تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• در صورتی که نظر شما نیاز به پاسخ دارد، پاسخ خود را در ذیل همان موضوع دنبال فرمایید.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آدرس تلگرام ما - پایگاه اینترنتی دی ال سل

وبسایت dlsell.ir
پشتیبانی support@dlsell.ir
تماس با ما contact@dlsell.ir
راهنمایی help@dlsell.ir
فروشگاه market.dlsell.ir
اینستاگرام dlsell.ir
پشتیبانی تلگرام dlsell@
کانال تلگرام dlsellmarket@
بهترین وضوح تصویر برای مشاهده سایت 1600x900 پیکسل می باشد.
بهترین مرورگرها برای نمایش سایت به ترتیب از راست:
پایگاه اینترنتی دی ال سل   پایگاه اینترنتی دی ال سل   پایگاه اینترنتی دی ال سل   پایگاه اینترنتی دی ال سل   پایگاه اینترنتی دی ال سل

سرورهای ایرانی

تمامی حقوق این سایت متعلق به " پایگاه اینترنتی دی ال سل " می باشد.
طـبق ماده 12 قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری، پیگرد قانونی دارد.

logo-samandehi

کانال آموزشی و خرید در تلگرام

خرید امن

Powerd by: Dlsell.ir - Copyright © 2020